Menu BIP
Aktualności
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Aktualności
Aktualizacja Dziennika Vulcan dla Rodzica i Ucznia
27 sierpień 2024
Każdy Rodzic i Uczeń posiadający konto w Dzienniku Vulcan musi wykonać aktualizacje swojego dostępu. Proces jest intuicyjny i krótki. Pomocą mogą być filmy i dokumentacja poniższe. Aplikacja Dzienniczek Vulcan została wycofana. Obecnie obowiązującą aplikacją jest eduVulcan.
W czasie aktualizacji użytkownik musi wybrać jedno z dwóch typów kont. Wybór można zmieniać w czasie trwania roku szkolnego. Jedno – zwykłe, drugie – eduVulcan. Oba bezpłatne. Ale to drugie po 1.11.2024 w wersji rozszerzonej będzie płatne. Konto eduVulcan ma większy potencjał: jedno konto do wszystkich dzieci, własny login i możliwość pracy w aplikacji mobilnej. Konto zwykłe nie pozwala pracować w aplikacji mobilnej i dla każdego dziecka wymaga osobnego logowania.
W czasie aktualizacji użytkownik musi wybrać jedno z dwóch typów kont. Wybór można zmieniać w czasie trwania roku szkolnego. Jedno – zwykłe, drugie – eduVulcan. Oba bezpłatne. Ale to drugie po 1.11.2024 w wersji rozszerzonej będzie płatne. Konto eduVulcan ma większy potencjał: jedno konto do wszystkich dzieci, własny login i możliwość pracy w aplikacji mobilnej. Konto zwykłe nie pozwala pracować w aplikacji mobilnej i dla każdego dziecka wymaga osobnego logowania.
Rodzice, którzy nie posiadają obecnie dostępu do Dziennika (klasy pierwsze w rozpoczynającym się roku szkolnym) uzyskają jednorazowe kody dostępu (do realizacji w aplikacji lub platformie internetowej) na pierwszym spotkaniu z wychowawcami we wrześniu.
Zachęcamy do jak najszybszego uruchomienia procesu aktualizacji. Poniżej znajdują się filmy i dokumentacja, pomocne przy wykonaniu tego zadania. Pomocą służy Centrum Obsługi Klienta Vulcan tel. +48 717572929 i mail cok@vulcan.edu.pl.
Aktualizacja konta Rodzice
Aktualizacja konta Uczniowie poniżej 13 lat
Aktualizacja konta Uczniowie powyżej 13 lat
Aktualizacja Aplikacja mobilna
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zachęcamy do jak najszybszego uruchomienia procesu aktualizacji. Poniżej znajdują się filmy i dokumentacja, pomocne przy wykonaniu tego zadania. Pomocą służy Centrum Obsługi Klienta Vulcan tel. +48 717572929 i mail cok@vulcan.edu.pl.
Aktualizacja konta Rodzice
Aktualizacja konta Uczniowie poniżej 13 lat
Aktualizacja konta Uczniowie powyżej 13 lat
Aktualizacja Aplikacja mobilna
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Anna Gabor-Dimitrow (2024-08-27 22:25:08)
Informację zmodyfikował(a): Anna Gabor-Dimitrow (2024-08-28 22:42:05)
Liczba odwiedzin: 62941
Informację wprowadził(a): Anna Gabor-Dimitrow (2024-08-27 22:25:08)
Informację zmodyfikował(a): Anna Gabor-Dimitrow (2024-08-28 22:42:05)
Liczba odwiedzin: 62941
Banery dolne
Galeria zdjęć
Nasza galeria